Reklamace
Reklamace:Objednatel je oprávněn reklamovat Distribuci do 48 hodin ode dne ukončení distribuce. K později uplatněným reklamacím nebude přihlíženo a tyto nebudou distributorem řešeny.Reklamace Distribuce musí být provedena prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu info@mediadistribuce.cz, kde objednatel uvede, na čem se reklamace zakládá a výslovně uvede jednotlivá města, ulice a čísla popisné, na kterých byla Distribuce podle jeho přesvědčení provedena vadně.Nebude-li adresa (adresy) vadné distribuce objednatelem v reklamaci řádně označena, nebude k reklamaci přihlíženo.Po včasném a řádném uplatnění reklamace provede distributor vlastní Kontroludistribuce v místech, kde měla být provedena vadně a ukáže-li se, že Distribuce nebyla provedena řádně, poskytne objednateli procentuální slevu z ceny Distribuce, případně opravnou Distribuci v místě vadné Distribuce, která bude provedena neprodleně po dodání nových Letáků objednatelem. Výběr řešení reklamace náleží objednateli a musí být uveden v reklamačním e-mailu. Nebude-li způsob řešení uveden, platí, že objednatel požaduje slevu. Jednou zvolený výběr řešení reklamace nemůže být dodatečně měněn. Ukáže-li se po provedené kontrole, že byla Distribuce provedena řádně, nahradí objednatel distributorovi paušální náklady, spojené s provedenou Kontrolou distribuce, ve výši 1.000,- Kč.Distributor má na vyřízení reklamace lhůtu sedmi pracovních dnů. Nebude-li do uplynutí této lhůty objednateli zaslán protokol o kontrole s jejím výsledkem, má se za to, že byla reklamace oprávněná.